Comenzile plasate în intervalul 29 Decembrie 2021 - 3 Ianuarie 2022 vor fi procesate pe 4 Ianuarie, iar începând cu data de 5 Ianuarie vor fi disponibile pentru ridicare.

Piesa I test name

Descriere scurtă scurtă descriere descriere

Preț:

Toate Categoriile

Politica de retur si garantie

Returul produselor se face conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. In acest interval, clientul trebuie sa anunte in scris comerciantul de intentia sa, iar produsul poate fi returnat doar daca este in aceeasi stare in care a fost livrat.

Ne rezervam dreptul de a refuza produsul la primire, in cazul in care acesta a fost folosit.

Conditii de retur:

Pentru inregistrarea returului, trebuie urmati pasii de mai jos:

Noi vom prelua cererea imediat si vom programa cu magazinul partener MegaDrive, locatia de unde ai ridicat coletul, ziua in care poti preda returul si incasa contravaloarea acestuia, in termen de maxim 4 zile de la data inregistrarii returului.

Conditii de Garantie:

Fac obiectul garantiei produsele distribuite de www.driveup.ro, care sunt cumparate de utilizatorii persoane fizice de la magazinele care fac parte din reteaua de puncte ridicare MegaDrive.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpire in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele returnate in garantie vor fi insotite de confirmare comanda, bon fiscal si devize de lucrari, emise de service-urile auto autorizate de Registrul Auto Roman*.

* In cazul produselor din categoriile Becuri Xenon, Sisteme de iluminare led, Sisteme de asistenta la parcare.

Garantia se acorda pentru lipsa conformitatii  si/sau vicii ascunse.

Consumatorul trebuie sa informeze www.driveup.ro asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie, la numarul de telefon afisat pe site: 0745/172.177.

Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul fiscal, primit in momentul achizitiei bunului din magazinul partener MegaDrive.

Produsele au o garantie de 2 ani de la data cumpararii, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica, dupa cum urmeaza:

12 luni – Sisteme asistenta la parcare, produse din categoria conectica;

6 luni – Becuri Xenon;

In cazul in care reclamatia care invoca lipsa conformitatii este  justificata, www.driveup.ro se obliga  la repararea/inlocuirea produselor, a materialelor de  exploatare sau  de intretinere, conform legii.                          In cazul in care produsul trebuie supus constatarii tehnice la producator sau expertizarii la o terta persoana abilitata in acest sens, www.driveup.ro va depune toate diligentele pentru a obtine rezultatul constatarii tehnice/expertizei intr-un termen rezonabil, avandu-se in vedere toate imprejurarile de fapt ce pot influenta termenul finalizarii constatarii tehnice/expertizei.

In cazul in care reclamatia este nejustificata, cheltuielile efectuate vor fi suportate de catre consumator.

Produsele si materialele de exploatare sau intretinere inlocuite in perioada de garantie devin automat proprietatea exclusiva a S.C. Conex Distribution S.A..

Situatii care exclude sau duc la pierderea garantiei produselor:

a) produsul nu a fost comercializat de S.C. Conex Distribution S.A.;

b) lipseste unul din documentele mentionate mai sus;

c) consumatorul a   prezentat   date   eronate  pentru   identificarea   produselor, si a materialelor de exploatare sau de intretinere;

d) deteriorari/distrugeri, etc.datorate transportului, manipularii,  depozitarii,  pastrarii,  utilizarii  sau exploatarii necorespunzatoare, apropierea de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive, etc.;

e) produsele, materialelele de exploatare sau   de   intreþinere   au   fost uzate/deteriorate/consumate etc. ca urmare a utilizarii acestora in alte scopuri sau pe alte vehicule decat  cele pentru care au fost fabricate;

f) demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul;

g) prezenta impuritatilor, a corpurilor straine,  a  prafului    in zonele de functionare a produselor sau in materialele de exploatare;

h) activitatile de service nu au fost efectuate de un service autorizat RAR pentru aceste operatiuni de service sau au fost efectuate fara scule sau dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei  stabilite   de  constructorul  vehiculului   sau  a  producatorului  de  produse ;

i) produsele au fost montate impreuna cu produse conexe uzate, defecte, modificate, etc.;

j) produsele prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, sudare,  ,  neimputabile  produsului;

k) uzura sau  defectul  se  datoreaza suprasolicitarii,  intretinerii  sau  reglajelor necorespunzatoare,  a interventiilor neautorizate efectuate asupra produselor in perioada de garantie a acestora;

l) la terminarea reparatiilor, service-ul auto nu a efectuat operatiunile de verificare, etalonare, reglare, impuse de constructorul vehiculului sau producatorul produsului ;

m) produsul prezinta o uzura normala datorita functionarii la terminarea reparatiilor, service-ul auto nu a efectuat operatiunile de verificare, etalonare, reglare, impuse de constructorul vehiculului sau producatorul produsului ;

n) seria/codul/marcajul de identificare al produsului este sters/indescifrabil, sau prezinta marcari ori stantari artizanale;

o) produsul prezinta o uzura normala datorita functionarii;

Comandă prin WhatsApp la 0745/172.177